وبلاگ

ارد ۱۱
تاریخچه و نقش برند در توسعه کسب‌وکار

تاریخچه و نقش برند در توسعه کسب‌وکار تاریخچه برند مفهوم برند از قرن‌ها پیش وجود داشته است. در گذشته، صنعتگران برای متمایز کردن محصولات خود از رقبا، نشانه‌ها و علامت‌هایی بر روی کالا حک می‌کردند. این نشانه‌ها اولین شکل برند به حساب می‌آیند. با پیشرفت تجارت و رشد بازارها، برند به یکی از مهم‌ترین دارایی‌های […]

ارد ۱۱
یک چیز خالقان را از مصرف کنندگان جدا می کند

مقدار دیوانه کننده ای از اطلاعات وجود دارد که باید نمایش داده شود که حاوی داده هایی از منابع، ماژول ها و کاربران مختلف است. نمودارهای پیچیده، الگوهای استفاده، و فهرستی از داده‌ها وجود دارد که قبل از اینکه بتوانید بفهمید کنسول چه چیزی را دریافت می‌کند، باید مرور شود. “بزرگترین چالش در طراحی برنامه […]

ارد ۱۱
اگر محصول شما در حال رشد نیست چه کاری باید انجام دهید

به‌عنوان بنیان‌گذار، رهبر محصول در Pinterest و PM برای چند محصول در Google، و همچنین شریک رشد برای سرمایه اولیه، بسیاری از تیم‌های محصول را دیده‌ام که برای رشد تلاش می‌کنند. بسیاری از محصولات با یک انفجار شروع می شوند. برخی با رشد پایدار متناسب با محصول و بازار می یابند. تعداد کمی از جهش […]